søndag den 23. december 2012

Min Mor Byttede Min Lillebrors Gave Med Min

 
 
Hej alle sammen.... 
 
I dag er det lillejuleaften og 4. søndag i advent.. Som altid fik min to små brørde og jeg gaver...
Men min mor havde byttede om på min minste brors og min gave... Kristoffer som min minste bror hedder blev total sur og sagde at at det var en tøsse film han havde fået... Og så sagde han at han ikke elskede min mor.. Da han var gået ud af soveværelset sande min mor til min far at det kunne han ikke forstå... Er Max Pinlig 2 en tøsse film??? Så finder min mor ud af at han havde fået min og jeg var ikke stået op så min mor tog hans rigtig gave og han blev glad....
 
Jeg fik min rigtig gave og det var Pretty Woman og et brev fra mor.....   

 


Dårlig billeder


Hvad skal i lave i dag??? Jeg skal til Hee, hvor min bedsteforælder bor, og pynte juletræ!

God jul og godt nytår!
Julekys Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar